.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تبریک عادل روحی به منتخبین انتخابات ساری و میاندورود
عادل روحی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساری و میاندورود در بیانیه ای ضمن تبریک به کاندیدای پیروز این انتخابات از همراهی موثر همه مردم و مسئولان برای برپایی انتخاباتی باشکوه قدردانی کرد.

اصلاح نیوز : عادل روحی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساری و میاندورود در بیانیه ای ضمن تبریک به کاندیدای پیروز این انتخابات از همراهی موثر همه مردم و مسئولان برای برپایی انتخاباتی باشکوه قدردانی کرد.


متن کامل بیانیه عادل روحی به شرح زیر است :

به نام خداوند دادار و دادگر

پیروز انتخابات مردم هستند و این پیروزی را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج ) و مقام معظم رهبری و خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و مردم عزیز تبریک عرض می نمایم .

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با لحظاتی سرشار از شور ، امید ، احساس ، مشارکت ، مسئولیت پذیری به پایان رسید.

از فواید جمهوری اسلامی، نظام سیاسی مبتنی بر محو استبداد و ظهور مردم‌سالاری دینی و حاکمیت مردم در تعیین سرنوشت است به همین دلیل یکی از پایه‌های دموکراسی کثرت گرایی سیاسی است و برای تحقق این دموکراسی قدرت سیاسی که متکی بر رضایت و پذیرش مردم که از طریق انتخابات آزاد به دست می‌آید باید مد نظر باشد .

در اینجا می توان به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد ، ایشان در بیان اهمیت انتخابات و نقش مردم در آن می فرمایند : «به نظر من مسئله اول در انتخابات، مسئله این شخص و آن شخص نیست ؛ مسئله اول، مسئله حضور شماست . حضور شماست که نظام را تحکیم می کند ، پایه های نظام را مستحکم می کند . آبروی ملت را زیاد می کند ، استقامت کشور را در مقابل دشمنی ها زیاد می کند و دشمن را از طمع ورزیدن به کشور و از فکر ضربه زدن و توسعه و فساد و فتنه منصرف می کند.» این نگاه نشان دهنده نقش و پایگاه ارزشمند مردم در انتخاب سرنوشت سیاسی جامعه است و به نوعی تاکید بر آیه 53 سوره انفال است که سرنوشت افراد تغییر نمی کند مگر به همت خودشان و انتخاب مسیرهای درست .

به هر حال ایران اسلامی به همت مردان و زنان اندیشه ورز و خردمندی استوار گردیده که با قطره قطره خون خود از نهال انقلاب پاسداری کرده اند تا امروز به دست ما برسد و بر همگان واجب است تا به منظور تحقق اهداف والای این سرزمین و حفظ ارزش ها همه تلاش خود را در راه ارتقاء و اعتلاء فرهنگی به کار گیریم تا شاهد مشارکت های موثر تر از همیشه در صحنه های دیگر مردم سالاری باشیم .

به قول استاد قیصر امین پور که گفته :

... من از تمامی واژه عشق

همین سه حرف را می فهمم

... سرم نمی شود ... اما دلم که می شود

اما برخود واجب می دانم در این بخش از بیانیه موارد زیر را از باب توجه به اصول اخلاقی تقوا و سلامت سیاسی بیان دارم :

اینجانب بنا بر تکلیف شرعی و اخلاقی و وظیفه انقلابی وارد عرصه رقابت انتخاباتی شدم و این امر را افتخاری می دانم برای ثبت در حافظه تاریخی سرزمینم .

 


نکته دیگر اهمیت مشارکت حداکثری شما مردم عزیز است که می بایست فارغ از هر نتیجه ای به آن به عنوان پیروزی یک ملت اشاره داشت ، پیروزی که حضور شما نمادی از توجه به این فرمایش مقام معظم رهبری است که می فرمایند : «... انتخابات که مظهر حضور مردم است، مظهر مردم‌سالارى دینى است، باید پشتوانه‌ امنیت ما باشد. نباید اجازه داد که این چیزى که ذخیره‌ امنیت است، پشتوانه‌ امنیت است، به امنیت ما صدمه وارد کند. آحاد مردم، مسئولان گوناگون، .... از انتخابات مانند یک نعمت الهى پاسدارى کنند»

اینجانب افتخار خود می دانم که فرزندی از شهر شهیدان و در خط مقدم حفظ نظام اسلامی و پاسدار ولایت فقیه هستم و لذا عرصه جهاد را ترک نکرده و اعلام می دارم که با تمامی وجود در راه خدمت گذاری موثر در کنار شهروندان در آینده نیز خواهم بود و همچون گذشته برای تحقق مسیر پیشرفت در میان گلستان ایران زمین تلاش خواهم کرد .


در پایان ضمن عرض تبریک به کاندیدای پیروز در عرصه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود برادران ارزشمند و ولایت مدارم ، جناب آقایان علی اصغر یوسف نژاد و محمد دامادی ، از همراهی موثر همه مردم ، رای دهندگان ، مسئولان شهر و مدیران اجرایی ، نظارتی ، انتظامی - امنیتی انتخابات ، خانواده های معظم شهداء ، روحانیون و ائمه جماعات مساجد ، رزمندگان ، یادگاران دفاع مقدس ، جانبازان ، بسیجیان ، کسبه ، اصناف و بازاریان ، صنعتگران ، اقوام و گروه های مختلف فرهنگی و اجتماعی ، دانشجویان و نخبگان، ورزشکاران ، کشاورزان و دامداران ، دانش آموزان ، بازنشستگان کشوری و لشکری ، کارگران ، ، مردم عزیز و دوست داشتنی شهرستانهای ساری و میاندورود ، بانوان و خواهران بزرگوار و غیور و صبور ، هیئت های مذهبی و پیرغلامان و مداحان اهل بیت(ع) ، دوستان و اعضاء ستاد مرکزی و مردمی که صمیمانه شبانه روز همراه من بوده در نهایت همسر و فرزند عزیزم و خانواده صبور ، ساعی و همیشه همراهم خانواده پدری و خانواده همسرم و بستگان و فامیلان و بچه محل ها ، مراتب گرم ترین تقدیرها و تشکرها را داشته و اعلام می دارم که از نتیجه انتخابات راضی هستم ، چرا که علاوه بر انجام وظیفه و تکلیف شرعی و اخلاقی خود موجبات افتخار می دانم که در اوج رقابت و ادعا بعضی از کانون قدرت و ثروت تاییدیه نظامجمهوری اسلامی ایران را داشته و با تلاش دوستان موجبات شفاف شدن فضای سیاسی ، آگاه شدن شهروندان و نخبگان نسبت به فضای غبارآلود و پرابهام و برداشتن پرده از برخی دورویی ها گردیدم .

در اینجا اعلام آمادگی می نمایم به منظور فراهم شدن امکان خدمت بدون منت به همشهری های خود که دیگر بار خود را مدیون آنان می دانم در مسیر پیشرفت همه جانبه سرزمینم بر خود فرض می دانم با نمایندگان برگزیده همکاری و همراهی موثر نمایم .

و سرانجام به وعده صادق الهی گوش دهیم که می فرماید : همانا وارثان اصلی زمین ، صالحین می باشند.

والعاقبه للمتقین

عادل روحی
8 اسفند ماه سال 1394


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.